söndag 7 februari 2010

Detaljer

Detaljer, detaljer detaljer..
men i slutändan handlar de ju om dessa.
Eller?
Jag tycker som sagt att allt handlar om det lilla! :)

En design detalj som jag verkligen gillar är min
nya nespresso maskin.
Ljuvligt kaffe, och mycket härlig att titta på.



Även kopparna är en fin detalj.


Har även äntligen fått upp min klocka
som jag fick av L för ett par år sen nu.

Jag gillar den, verkligen.
Även om det kanske inte är den man ska välja
att titta på när det handlar om minutstrid! :P

Trevlig kväll

2 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad gott med en kopp espresso på morgonen... Verkligen fina koppar till oxå!
Kram/ Anna

färgtrappan sa...

Hej, nu hittade jag hit och fick syn på din nespresso-maskin. Har bestämt att jag ska inhandla en sådan snart för nu har så många sagt att de blir riktigt gott kaffe med den och så är den ju liten och läcker också. Form och funktion det gillar jag.
Kopparna du visar är ju också riktigt fina.

Ha en härlig dag med goa fikastunder ;)