måndag 1 februari 2010

Skäms på mig...

.. som tar upp plats på internet,
och inte använder den överhuvudtaget.
Skärpning. Eller nedläggning.
Det är frågan!

Men tills jag klurat ut det får ni se några stoltheter.
Först min amaryllis som har gett mig nio (!)
blommor sen början av december.
Inte illa för att va mig va?! :)



Sen ett lite mer vårigt inslag.
Några teté-a´-teté (eller hur sjutton
man nu skriver) som verkligen
flög i vädret så fort de kom in i värmen.
Härligt men lite vårkänslor!!





O tro det eller ej, men alla mina loppisfynd är klara nu.
Eller jaa till 80 % iallafall.
Skänken ska målas en sista gång men sen så.
Då ska det hamras och spikas så jag får upp
allt. Sen ska ni få se att de blir fint även i köket mitt! ;)

Ut o njut av snön nu, för vi vet aldrig när det blir såhär
mycket igen...

Inga kommentarer: